pt-image

BREZPLAČNA dostava pri nakupih nad 30€!

a

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletnega nakupovalnega centra Blush so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Blush.si je spletni nakupovalni center, ki ga upravlja podjetje

Trstenjak d.o.o.

Gibina 49, 9246 Razkrižje, DŠ: 17413940, Matična številka: 5576580000

Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
b) kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
g) način plačila in dostave
h) časovno veljavnost ponudbe
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
j) pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko interneta se ponudba Blush ažurira in spreminja pogosto in hitro.

Načini plačila

V spletnem nakupovalnem centru blush.si ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu (velja spletna cena)
  • po predračunu

Kupoprodajna pogodba (naročilo), je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in je kupcu dostopna 24 ur na dan.

Cene

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Postopek nakupa

  1. Uporabnik izbere izdelek in ga z klikom na ikono košarice prenese v košarico. Vpiše željeno količino in pritisne nadaljuj nakup.
  2. V drugem koraku se kupec prijavi, če še ni registriran se registrira kot novi kupec, vnese svoje podatke in podatke za dostavo. Če želi kupec lahko nadaljuje z izbiranjem izdelkov, ali pa nadaljuje z nakupom v tretji korak.
  3. V tretjem koraku kupec preveri vsebino košarice in cene. Če se z nakupom strinja potrdi polje: Strinjam se s pogoji poslovanja. Naročilo z obveznostjo plačila, ter potrdi nakup.

Če uporabnik želi odstraniti izdelek iz košarice, pritisne na ikono nakupovalni voziček. To dejanje ga vrne na prvi korak, na katerem lahko odstrani izbrani izdelek. Uporabnik se lahko vrne tudi z puščico NAZAJ, na prvi korak in odstrani izbrani izdelek.
Po ureditvi košarice uporabnik nadaljuje na naslednji korak.

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla.

Dostava

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Dobavitelj izdelke dostavi s Pošto Slovenije, ali z GLS d.o.o. Ob dobavi kupec prejme obrazec za vračilo artiklov, kjer so navedene dodatne informacije glede pravice do odstopa ter pogoji in način izvršitve same pravice. Navedene so vse potrebne informacije glede naslova, kamor se kupec lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.

Pravica do odstopa od pogodbe, nakupa ter vračilo blaga

Od pogodbe lahko kupec odstopi v roku 14 dni po prejetju naročenega blaga, ne da bi mu bilo pri tem treba navesti razlog za svojo odločitev.
Če je kupec blago že prejel in želi odstopiti od pogodbe, mora v roku 14 dni pisnoobvestiti prodajalca o odstopu od pogodbe. Po pisnem obvetilu mora kupec v roku 14 dni vrniti blago prodajalcu.

Zaradi lažje obdelave kupčevega odstopa od kupoprodajne pogodbe, ponudnik predlaga kupcu, da vrnjenemu blagu predloži tudi obvestilo o odstopu, ki ga kupec poda na obrazcu, ki se nahaja tu. Kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
V primeru odstopa od pogodbe bo ponudnik nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe (oziroma po prejemu vseh potrebnih podatkov kupca, ki so potrebni za identifikacijo kupca: ime in priimek, št. naročila) in vrnjenega blaga, vrnil vsa prejeta plačila, ki se nanašajo na kupoprodajno pogodbo od katere kupec odstopa. Plačila bo ponudnik kupcu vrnil z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je kupec uporabil ob nakupu vrnjenega blaga, razen če kupec izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva in če zaradi tega kupec ne nosi nobenih stroškov. Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se kupcu ne vrnejo. Na osebni račun kupca se vrne le vplačani znesek, koriščeni bonus pa se lahko ponovno koristi pri naslednjem spletnem naročilu. Ponudnik si pridružuje pravico do zavrnitve blaga kupcu, ki zlorablja pravico do odstopa od pogodbe skladno s 43.č ZVPot. Kupec, ki ni potrošnik v skladu z ZVPot, svoje pravice do odstopa od pogodbe uveljavlja z veljavno zakonodajo.

V primeru neopravičenega odstopa od pogodbe, v primeru, da je blago že bilo odposlano, podtrošnik krije stroške vračila blaga. (43b. čl. ZVPot)Če je blaga ni možno vrniti po pošti zaradi njegovve narave, potrošnik krije stdroške s posebnim prevozom.

KUPEC NIMA PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE IN VRAČILA IZDELKOV V PRIMERU:

  • uporabe izdelka, saj so ti izdelki po naravi neprimerni za vračilo (npr. imajo vidne znake uporabe);
  • pokvarljivega blaga,
  • izdelkov, ki so bili izdelani po natančnih navodilih uporabnika;
  • izdelkov, ki so bili prilagojeni uporabnikovim osebnim potrebam;
  • drugih izdelkov, ki zaradi svoje narave niso primerni za vračilo;
  • izdelkov, ki so hitro pokvarljivi ali katerim je že potekel rok uporabe;
  • izdelkov, ki so poškodovani ali v spremenjeni količini.
  • kozmetike, vključno s parfumi, če je uporabnik že odstranil embalažo in jih odpečatil;

Vrnjeno blago pošljite na naš naslov: Trstenjak d.o.o., Gibina 49, 9240 Ljutomer

Reklamacija – stvarna napaka

Napaka je stvarna:

• če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet
• če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
• če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
• če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Za spletne nakupe lahko kupec, ki je potrošnik v skladu z določbami ZVPot, uveljavlja reklamacijo iz naslova stvarne napake, v roku dveh let od kar je bila stvar izročena, kar izkazuje z originalnim računom in potrdilom o dostavi blaga. Kupec lahko uveljavlja svoje pravice na sledeč način:

• če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
• kupec mora v reklamacijskem obrazcu o napaki, ki ga najde tu, natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da stvar pregleda.
• obvestilo o napaki lahko kupec ponudniku sporoči osebno, o čemer mu ponudnik mora izdati potrdilo.

Kupec, ki je pravilno obvestil ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da:

• odpravi napako na blagu ali
• vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
• blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
• vrne plačani znesek.

Če napaka ni sporna, ponudnik čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni, ugodi kupčevi zahtevi. Ponudnik pisno odgovori kupcu na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna. Če ponudnik uniči ali izgubi proizvod, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžan kupcu po njegovi izbiri izročiti v osmih dneh nov enak proizvod ali mu takoj plačati odškodnino v višini drobnoprodajne cene novega proizvoda. Reklamacija je veljavna ob predložitvi originalnega računa ter izpolnjenem reklamacijskem obrazcu, ki ga kupec lahko najde tu. Kupec je v primeru odobrene reklamacije za stvarno napako upravičen tudi do povračila morebitnega stroška dostave, ki ga je imel v primeru spletnega nakupa. Kupec, ki ni potrošnik v skladu z ZVPot, svoje pravice do jamčevalnih zahtevkov uveljavlja z veljavno zakonodajo.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožba se odda prek e-poštnega naslov info@trstenjak.si ali pisno na naslov ponudnika na naslove, razvidne na spletnih straneh ponudnika. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da kupec kot potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno oz. z izvensodno poravnavo, če pa to ne bi bilo možno, bo spore reševalo stvarno pristojno sodišče v Murski Soboti.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Družba Trstenjak d.o.o. skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Družba Trstenjak d.o.o. kot ponudnik blaga in storitev, ki se ukvarja s spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Varstvo osebnih podatkov

Ponudnik se obvezuje, da bo vse osebne podatke in zasebne podatke kupca ter podatke o nakupnih navadah posameznega kupca uporabljal in hranil v skladu z določili ZVOP-1. Ponudnik neposredno zbira informacije, ki jih kupci navedejo ob naročilu. Ponudnik teh informacij ne razkriva tretjim osebam oz. jih bo razkril tretjim osebam zgolj ob izpolnjenih pogojih iz ZVOP-1. Pogodbeni obdelovalec skladno s SPP ni tretja oseba. Z izjemo obvestil, ki so povezana z naročilom, ponudnik ne kontaktira svojih kupcev, razen v primeru izrecnega strinjanja s strani kupca (5. odst. 14. člena SPP).

Na podlagi zahteve kupca, ga ponudnik nemudoma obvesti – pisno in v skladu z veljavnimi predpisi – kateri osebni podatki so bili zbrani med kupčevim obiskom spletne strani www.blush.si.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!
Ekipa blush.si